شعر ولایی

شعر ولایی
و سیعلم الّذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون ...

786

 

یا ربّ مدد

 

یا ربّ مدد که نیست شوم در هوای تو

چیزی نخواهم از تو به غیر از رضای تو

یا ربّ مدد که پرتویی از غیب افکند

روح القدس میان دلم از صفای تو

یا رب مدد که با نظر پاک فاطمه (س)

نائل شوم به مرتبه اولیای تو

یا رب مدد که در دل شب قاتلم شود

هجران روی مهدی و شوق لقای تو

یا رب مدد که با تن بی سر به خاک و خون

غلطم به ناز در بغل کربلای تو

یا رب مدد که طیّ مراحل کنم تمام

آنگه شوم غریق وجود و فنای تو

یا رب مدد که سوزم و چون شمع سوزیم

پروانه وار شهره شوم در وفای تو

تو کردگار پاکی و خلّاق بی نیاز

من بنده محبّت بی منتهای تو

دادی نعم چنان که شدم روز و شامها

شرمنده عطای فزون از حصای تو

یا رب مدد که تا نفسی در میانه هست

بنمایم اشتغال به حمد و ثنای تو

من هاشمی .. اگر چه سرا پای غفلتم

عبد تو ام ذلیل تو هستم  گدای تو ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:مناجات , روی مهدی , آرزو , دعا , شعر , عشق , کربلا , عرفانی, ] [ 2:34 ] [ سید عبدالرضا هاشمی ] [ ]
درباره وبلاگ

از مژه قلم دارم و از اشک مرکّب تا عکس تو را نقش زنم بر صحف شب گریم به مه و سال و شب و روز مرتّب دست منو دامان تو یا حضرت زینب ( س )
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعر ولایی و آدرس jabraileshgh.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 1194
بازدید کل : 40638
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

..